Druga edycja Social Media Convent podzielona jest na dwie części DAY & NIGHT.

08:30 - 09:30 - Rejestracja uczestników

09:30 - 12:00 - Social Media Trends I

Rozpoczęcie konferencji
powitanie, rozgrzewka
Yuri Drabent, Lubię to
What's hot - co się dzieje i na co warto zwracać uwagę, czyli całkowicie subiektywny przegląd wydarzeń, trendów i akcji w social świecie
Aleksandra Mokwa, Miasto Gdańsk
Twitter w służbie miasta
Michał Sadowski, Brand24
Przyszłość monitoringu social media
Dariusz Szpak, OX Media
Słuchaj, mów, przekonuj - Facebook i co dalej?
Sebastian Bykowski, Press Service Monitoring Mediów
Nieważne kto zaczął, ważne - jak to się skończy? Mechanizmy kryzysów we współczesnych mediach.

12:00 - 12:45 - Lunch

12:45 - 16:00 - Social Media Trends II

Michał Górecki, koszulkowo.com
Oczy, rozum i serce - podstawowe narzędzia marketera
Stephen D. Mull – Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce
Social media w dyplomacji
Rafał Janik, SoCommerce
Twitter 2013/2014 w Polsce
Ali Jafari, Twitter
#Marketing the Moment
Mateusz Belattaf, GetFokus.com
Skup się na tym co istotne – analityka social media

18:00 - 21:00

Hubert Tworkowski, Jan Zając, Sotrender
Sprawa wielkiej wagi - rosnące znaczenie społecznościowej obsługi klienta
Monika Czaplicka, czaplicka.eu
Jak się nie dać trollom?
Social Media Super Star
Contest (by Monika Czaplicka)
Case Study Festival
Contest

Około godziny 21:00 Start Afterparty - Garage Party w Inkubatorze Starter




Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.