Dla kogo jest SMC?

Na drugą edycję konferencji zapraszamy przedstawicieli branży marketingowej, a szczególnie osoby, które zawodowo zajmują się komunikacją firm i marek w social media.

Cztery kroki dwu etapowiej rejestracji:

  1. Wypełnij formularz zgłoszeniowy podając wszystkie dane, łącznie z danymi do wystawienia faktury i odpowiedzią na pytanie. Otrzymasz automatyczne potwierdzenie wysłania zgłoszenia.
  2. W ciągu 4 dni od zamknięcia rejestracji otrzymasz potwierdzenie przejścia do drugiego etapu. Pozostałe osoby będziemy informować o możliwości udziału w after party.
  3. Dokonaj wpłaty 370 PLN na wskazane w mailu konto.
  4. Otrzymasz ostateczne potwierdzenie udziału i zaproszenie na konferencję.

Case Study Festival - konkurs na najlepszą akcję w social media

Zapraszamy wszystkie firmy, agencje, organizacje, osoby, które chcą pochwalić się swoją najlepszą kampanią / akcją promocyjną w social media, do wzięcia udziału w konkursie Case Study Festival. Wybrane case'y zostaną przedstawione przed Jury podczas konferencji.

Zasady:
Etap I - zgłoszenia - należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ i odesłać wypełniony na adres convent@feeltz.com do 27 stycznia 2014 r.

Etap II - Case Study Festival podczas Social Media Convent - prezentacja przed Jury - udział kosztuje 500 PLN.

Rejestracja zakończona.


Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.